Politikken

Sterkere fellesskap i Namsos

Namsos kommune skal være et godt sted å bo for alle! Like muligheter til alle gjennom et sterkt fellesskap.

Arbeiderpartiet vil løfte fram det positive med å bo i distriktet. Vi skal satse på alle tettstedene vi har i kommunen. Folk i hele Namsos skal ha like muligheter til å leve gode liv,og til å få gode tjenester. Vi vil jobbe for å sikre Namsos sin fremtid ved å skape bo-lyst. Namsos trenger at folket vårt ønsker å komme tilbake etter endt studie andre steder, og at folk ikke flytter her ifra. Arbeidsplasser er helt sentralt, og arbeid til alle har alltid vært Arbeiderpartiets jobb nummer én. Det er også viktig for oss å skape et godt liv for både eldre og barnefamilier. Vi vil skape et sosialt samfunn, hvor det finnes møteplasser og fritidstilbud, som gjør det trivelig å bo i Namsos kommune.

forsidebilde_bm_2023
TRYGGHET - MULIGHETER - FELLESSKAP

Vi får til mer sammen enn hver for oss. Bidra i dag!

Jeg vil støtte Arbeiderpartiet

Ved å gi 10000 kr eller mer til sammen i inneværende år, offentliggjøres navnet mitt og kommunen jeg bor i på en liste sammen med andre givere. Dersom jeg er medlem eller frivillig lagres giverstatistikk sammen med min tidligere registrerte informasjon.
Les detaljerte vilkår for betalingsløsningen Bambora.
Les Arbeiderpartiets personvernerklæring.